Oppdater nettleseren din
Hei! Vi ser at nettleseren din kan være utdatert. Det er ikke sikkert all funksjonalitet eller innhold blir vist på riktig måte. Vi anbefaler deg derfor å oppdatere nettleseren din.
Finn din nettleser her
Lønnsarbeidet hører inn under HR-avdelingen og lønnskjøringen foretas av et Shared Service Center, SSC Lønn, som kjører lønn for alle Saint-Gobains virksomheter i Norge. Stillingen rapporterer til HR-direktør.
Har du erfaring med lønn og skjønner deg på både penger, regler og folk? Har du lyst til å være med å videreutvikle GLAVA sin HR-avdeling og være en nøkkelperson for våre ansatte? Da er det kanskje deg vi ser etter! Du vil få opplæring og støtte av erfarne kollegaer i GLAVA.
Hva går jobben ut på?
Vi bruker Simployer HRM, tidsystemet WinTid og Aditro lønnssystem.
Hvem er du?
Du kan lønn, og har god systemkompetanse. Du foretrekker digitale verktøy og har erfaring med utviklings- og forbedringsarbeid knyttet til digitalisering og digital brukervennlighet.
Vi ser etter deg som har utdanning fortrinnsvis innen økonomi, lønn, administrasjon eller HR. Samtidig er det viktig at du har arbeidserfaring med de aktuelle oppgavene. Du har kunnskap om relevante lover på lønns- og personalområdet og liker å holde deg oppdatert om endringer og utvikling innenfor fagområdet.
Du samarbeider lett med andre, er imøtekommende og serviceinnstilt. Vi forventer ikke at du kan alt, eller har svaret der og da, men ser etter deg som liker en utfordring og som kan ta i et tak når det trengs.
Hva kan vi tilby?
Dette er en spennende rolle, som skal videreutvikles i samarbeid med øvrige kollegaer i HR-avdelingen. Sammen skal vi etablere effektive prosesser og utvikle HR- og lønnsfaget.
I GLAVA blir du del av et selskap med lange tradisjoner i en bransje i en rivende utvikling. Vi dekker et bredt kompetanseområde, så her er det mange å lære av! Din arbeidsplass vil være i ved hovedkontoret i Askim.
Høres dette spennende ut? Send oss din CV og en kort søknad snarest https://www.jobbdirekte.no/cv/application/benefits.html?jobId=2704027
Ta kontakt med HR Business Partner Hanne Danielsen, Administrasjonssjef Grethe Lavender eller HR-direktør Åse Brødholt dersom du har spørsmål. Telefon sentralbord: 69818400
Søknadsfrist: onsdag 15.juni 2022.
Da sameiet i Balders gate 4 ville oppgradere balkongene ble det raskt avdekket alvorlige skader, som førte til at hele fasaden måtte rehabiliteres. Weber har bistått med produkter og rådgivning.
De to antikvariske murbygningene vegg i vegg i hovedstaden har fått den perfekte alderdom etter en storstilt rehabilitering både utvendig og innvendig.
Her skal tusenvis av mennesker hygge seg med venner og familie, lære seg å svømme, stupe, trene, eller bare slappe av.